meth

‘Η διδασκαλία είναι κάτι παραπάνω από το να διανέμεις τη γνώση, είναι να εμπνέεις την αλλαγή.’

– William Arthur Ward-


Η ολιστική προσέγγιση που ακολουθείται στο κέντρο μας βασίζεται στα διεθνή επιστημονικά πρότυπα και έχει προσαρμοστεί από την Επιστημονική Υπεύθυνη και Ιδρύτρια, Τζεβελέκου Μαργιάννα, στα ελληνικά δεδομένα. Το πρόγραμμα σπουδών που εφαρμόζεται βασίζεται σε τρείς βασικούς πυλώνες:


Διαγνωστική Αξιολόγηση
Η διαγνωστική αξιολόγηση αποτελεί ουσιαστικά το πυρήνα της διαμόρφωσης του εξατομικευμένου προγράμματος σπουδών του μαθητή. Η διαδικασία λήψης και διαχείρισης των πληροφοριών είναι καθαρά απόρρητη και λειτουργεί σύμφωνα με το διεθνή κανονισμό για τα προσωπικά δεδομένα. Πραγματοποιείται στην αρχή κάθε νέας συνεργασίας με στόχο τη διερεύνηση των αναγκών του μαθητή και το καθορισμό του μαθησιακού του προφίλ.

Εκπαιδευτική Συμβουλευτική
Η εκπαιδευτική συμβουλευτική έχει σαν στόχο τη συναισθηματική ενδυνάμωση του μαθητή, τη καλλιέργεια των δεξιοτήτων του και την αυτογνωσία του. Οι συνεδρίες μπορούν να γίνουν σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο ( μαθητές παρόμοιας ηλικίας). Οι συνεδρίες μας απευθύνονται επίσης και στους γονείς των μαθητών μας καθώς είναι διαπιστωμένο ότι η εκπαιδευτική καθοδήγηση που λαμβάνουν από εκπαιδευτικούς και ειδικούς, ενισχύει σημαντικά το γονεικό τους ρόλο, προσφέροντας πιο αποτελεσματική υποστήριξη στα παιδιά τους.

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Τόσο η διαδικασία της αξιολόγησης, όσο και η διαμόρφωση του προγράμματος γίνεται με γνώμονα το μαθησιακό προφίλ του μαθητή, τις αδυναμίες και τα ταλέντα του. Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία που θα ξεκλειδώσουν τη καρδιά και το μυαλό του κάθε μαθητή.